Test siodła

Przetestuj

nasze siodła, zapraszamy!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, oraz uwzględniając nasze wieloletnie doświadczenie jeździeckie zdajemy sobie sprawę jak ważne jest przetestowanie siodła przed zakupem. W związku z tym dajemy naszym klientom możliwość przetestowania każdego dostępnego w naszej ofercie siodła.

Sprawdź

Jak wygląda test siodła?

  1. DOSTĘPNOŚĆ TOWARU- Pierwszym krokiem jest kontakt z nami i ustalenie dostępności siodła, które ma zostać wysłane na test.
  2. FORMALNOŚĆI- Drugim krokiem jest dokonanie wszelkich niezbędnych formalności. Klient chcący przetestować siodło przed zakupem zobowiązany jest do pobrania umowy testu siodła, uzupełnieniu jej i przesłaniu do nas jej skanu lub zdjęcia, oraz uiszczenie opłaty na konto lub za pośrednictwem serwisu PayPal. Po wcześniejszym ustaleniu jest możliwość wysyłki siodła za pobraniem.
  3. WYSYŁKA SIODŁA- Trzecim krokiem jest wysyłka siodła do klienta, która następuje zazwyczaj w ciągu 24h po otrzymaniu umowy oraz opłaty za siodło . Wszystkie siodła są odpowiednio zabezpieczone i zapakowane.  
  4. TEST SIODŁA- Teraz czas na przetestowanie siodła przez klienta. Każdy klient ma 2 dni od dnia dostarczenia paczki przez kuriera na test siodła.
  5. DECYZJA- W ciągu 2 dni od dnia otrzymania siodła, klient zobowiązany jest do poinformowania sklepu Horse Project o podjętej decyzji o zakupie siodła bądź odstąpieniu od umowy. W przypadku decyzji o zakupie siodła ostatnim krokiem jest przesłanie przez sklep do kupującego za pośrednictwem wiadomości e-mail lub poczty dowodu zakupu siodła w postaci faktury.
  6. ZWROT SIODŁA- W przypadku podjęciu przez klienta decyzji o zwrocie siodła, kupujący zobowiązany jest poinformować nas o tym w terminie 2 dni od dnia dostarczenia mu siodła. Zwracane siodło powinno zostać zabezpieczone i zapakowane w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenia. Do zwracanego siodła należy dołączyć odstąpienie od umowy dostępne na naszej stronie. Klient  na zwrot siodła ma dwa dni od dnia poinformowania Nas  o odstąpieniu od umowy .
  7. ZWROT ŚRODKÓW ZA SIODŁO- Po dostarczeniu do nas siodła i ocenie jego stanu, zwrot środków zostanie dokonany na wskazane konto, pomniejszony o kwotę kosztu wysyłki paczki do kupującego, maksymalnie w ciągu 7 dni. Nie przyjmujemy zwrotów „za pobraniem”.

Wszystkie nasze siodła są w pełni sprawne technicznie, natomiast biorąc pod uwagę fakt, że siodła są używane, więc noszą ślady użytkowania.

Szanowni Klienci- Bardzo prosimy o sprawdzenie paczki przy kurierze, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości o spisanie protokołu uszkodzenia.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytanie bądź wątpliości? Napisz!